W stolicy płonący Żyd będzie kopulował z Czeszką

Jaka stolica, takie porno i taka skrajna prawica. Wrocław za chwilę stanie się Europejską Stolicą Kultury, ale już stał się stolicą tandetnego marketingu. Tandetnego, zatem skutecznego.

Tandeta ma to do siebie, że kupują ją masy. Nieważne, jaki produkt dla masowego odbiorcy reklamujesz, tak zwane „szczucie cycem” daje gwarantowany efekt. Podróżując autem po kraju rozebrane lub prawie rozebrane panie widoczne są na billboardach w każdym miasteczku. W jednym reklamują masarnię, w innym warsztat samochodowy, a w kolejnym usługi budowlane. Pani jakby ta sama, tylko hasła reklamowe się zmieniają.

Taki właśnie powiatowy marketing (z całą sympatią do powiatowych miast) króluje w Europejskiej Stolicy Kultury, o czym przekonał się cały kraj, a nawet kawałek zagranicy.

Gdyby nie spalenie na wrocławskim Rynku kukły przypominającej ortodoksyjnego Żyda, to zapewne o faszystowskiej manifestacji byłaby tylko kilkudziesięciosekundowa wzmianka w wiadomościach, a może tylko lokalne media by to odnotowały. Nie pierwszy i nie ostatni raz łysi panowie chodzący w szalikach o każdej porze roku wpadli na Rynek wykrzyczeć gniew. Tym razem był rozgłos, bo spalili Żyda. Wyciągnęli wniosek, że trzeba „poszczuć cycem”, aby mieć rozgłoś. I udało się.

Joe Schwab, Maggie
Joe Schwab, Maggie

Autor spektaklu pyszni się teraz w internecie, jaki to z niego zuch. Bez spalenia Żyda niewiele osób by się dowiedziało, że to właśnie żydowski spisek przysyła nam islamskich terrorystów zakamuflowanych jako uchodźcy. Bo za zamachami, również tymi w Paryżu, stoją Żydzi. Każdy to wiedzieć powinien.

Jednak o ile paranoicy potrzebują taniego rozgłosu, aby dzielić się swoim szaleństwem ze światem, to jednak od instytucji kultury można by oczekiwać nieco lepszej jakości marketingu. Tymczasem w stolicy tandety – nie. Tu nawet renomowany teatr „szczuje cycem” – a ściślej gołą dupą – aby rozreklamować swój spektakl.

Zgodnie z zamierzeniem efekt murowany – bilety wyprzedane. Dawno o żadnej premierze nie było przecież tak głośno. Który teatr może się pochwalić tym, że jego sztukę reklamuje sam minister kultury z krucjatą różańcową oraz panem od palenia Żyda do spółki (ten sam pan jednego dnia pali kukły, innego broni wejścia do teatru).

Joe Schwab, Annie
Joe Schwab, Annie

Dla przypomnienia: koncept marketingowy opiera się na tym, że do spektaklu zostali zatrudnieni czescy aktorzy porno, bo sceny są tak ostre, że katoliccy polscy aktorzy porno nie zgodzili się. Trzeba było więc szukać w laickiej zagranicy. Sensacyjną wiadomość, że zagrają czescy pornoaktorzy, przed premierą mediom sprzedał teatr. Te – co zrozumiałe – podchwyciły temat. Do tego prowokacyjny plakat i poszło w świat, że w teatrze kopulacji nie będą udawać absolwenci szkół teatralnych, tylko widzów czeka porno, czeskie bzykanko na żywo!!! Bilety ulgowe dla studentów i emerytów! Zapraszamy!

Wesprzyj Fundację Dziennikarską mediumpubliczne.pl

Oczywiście porno nie ma, ale przaśnie owszem jest. Podobnie jak powiatowy masarz nie robi wędlin z nagich piękności, a w warsztacie zamiast nimfy w samych pończochach auto naprawi nam pan Zenek w kombinezonie, a w zatrudnionej do malowania ekipie nie dostrzeżemy na drabinie blondynki w stringach. Każdy to wie, ale mimo to kupuje. Lubimy być szczuci cycem, dupą czy żydem.

Wrocław stolicą kultury zostanie za nieco ponad miesiąc. Jeśli lokalna społeczność wraz z lokalnymi instytucjami kultury nie zdążą wejść na inny marketingowy poziom, to jak nic czeka nas spot promujący to wydarzenie, w którym płonący Żyd będzie kopulował z Czeszką. To dopiero będzie szał! Przecież hasłem reklamowym Wrocławia jest „The meeting place”.

To co, ortodoksyjny Żyd nie może się tu spotkać z czeską aktorką porno?

Joe Schwab, D.
Joe Schwab, D.

—————-

Idąc trochę za sugestią autora tekstu, a szczególnie za „szczuciem cycem”, postanowiliśmy zilustrować tekst cycem właśnie, ale w najlepszym wykonaniu, bo niemieckiego artysty Joe Schwaba. Joe jest zafascynowany kobiecym ciałem i jego pięknem w różnych odmianach. Poprzez swoje zdjęcia odnosi się krytycznie do stereotypowego wizerunku kobiety tworzonego przez media. 

 

red. admin_mp
Chcesz napisać polemikę? Wyślij swój tekst na kontakt@mediumpubliczne.pl
Czy zgadzasz się z tezą artykułu? NieTak (Ocena: +7, liczba głosów: 47)
Loading...
The following two tabs change content below.