Polacy odpowiedzialni za europejską kampanię japońskiej marki kosmetyków samochodowych

Polacy odnoszą coraz więcej sukcesów na rynku samochodowym w Europie. Dotyczy to także trudnej branży detailingowej, w której polskie firmy zaczynają się liczyć. To właśnie polska firma z Poznania jest jedynym oficjalnym dystrybutorem kosmetyków samochodowych słynnej japońskiej firmy Soft99 w Europie.

Polacy działają coraz śmielej. Teraz Nowy Samochód postanowił rozpocząć odważną kampanię reklamową dla marki Soft99 skierowaną do odbiorców indywidualnych w całej Europie. W grę wchodzą przede wszystkim Niemcy, Francja, Finlandia oraz Polska. Kampania startować będzie w różnych krajach w różnych terminach, ale oparta będzie na tych samych filmach, wyprodukowanych w Polsce. Zdjęcia zrobiono w Poznaniu w marcu. Co ciekawe, cała jest w języku angielskim.
Filmy reklamowe zrobiono w stylu dziennikarsko-szkoleniowym, gdzie prowadzący stara się przedstawić wiedzę na temat produktów i technik stosowanych w myjniach przez profesjonalistów. Prowadzącym został polski dziennikarz Rafał Betlejewski znany z anteny telewizji TTV, gdzie prowadził program popularnonaukowy DeFacto oraz Polskiego Radia i Medium Publicznego. Betlejewski mówi po angielsku i idzie mu to naprawdę nieźle.
Idea kampanii jest dość oryginalna: grupa ninja porywa samochody przypadkowym ludziom po to, by zabrać je do profesjonalnej myjni i poddać procesowi detailingu, czyli precyzyjnego czyszczenia z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. Wash Your Car Like A Ninja – brzmi tytuł kampanii i kanału youtube.
Za kreację i produkcję kampanii odpowiedzialna jest warszawska firma Sindy&Kate, której szefem jest właśnie Rafał Betlejewski. Agencja odpowiada także za umieszczenie treści w sieci oraz za promocję filmów w mediach społecznościowych.
Damian Milibrandprzedstawiciel importera stwierdza: zaproponowaliśmy współpracę Rafałowi ze względu na jego doświadczenie przed kamerą, znajomość nowoczesnych technologii i osiągnięć naukowych oraz technik marketingowych. Chcemy docierać do klienta indywidualnego, który w tej chwili myje samochód w myjni automatycznej lub sam, ale za pomocą „tradycyjnych” środków typu płyn do mycia naczyń. Pokazujemy, że czasy się zmieniły, a rozwój technologii doprowadził do stworzenia zaawansowanych środków do usuwania wszelkiego rodzaju zabrudzeń oraz zabezpieczania powłok lakierowych. Co więcej, powłoki woskowe dają też rewelacyjny efekt wizualny – samochody wyglądają po prostu lepiej.
Rafał Betlejewski: To dla mnie nowa sytuacja, wiele lat zajmowałem się tworzeniem koncepcji reklamowych, ale nigdy wcześniej nie występowałem w reklamie. Zgodziłem się, gdyż po pierwsze tematem kampanii są nowe osiągnięcia techniki, które zawsze mnie pasjonowały, a po drugie kampania ma wymiar informacyjny i szkoleniowy. Nie miałbym nic przeciwko temu, by po naszych ulicach jeździły czyste auta. Sam wiele się nauczyłem. Wiem na przykład, jak woskować twardym woskiem oraz co to jest glinkowanie – wiem też, że większość procedur detailingowych można zrobić samemu – i tę więdzę chciałbym przekazywać Polakom.
Kampania ruszyła 20 kwietnia. W różnych formach będzie trwała do jesieni. Otwiera ją film pt. „Dziewczyna, której ninja ukradli samochód!”
Następne filmy będą publikowane sukcesywnie.
The following two tabs change content below.

Artykuł sponsorowany